OsmaneliBelediye bünyesinde çalışan personeller haftada bir gün gelenek haline getirdikleri yaşam egzersizlerine devam ediyor.
Osmaneli Belediyesine bağlı İtfaiye ve Zabıta müdürlüklerinde çalışan personeller her hafta Belediye Başkanı Bekir Torun ve Belediye Başkan Yardımcısı Cemil Özkahya’nın katılımıyla yaşam egzersizleri devam ediyor. Yapılan yaşam egzersizlerine toplantısı ve işi olmadığında katılmayı aksatmayan Belediye Başkanı Bekir Torun, “Her hafta devam edecek etkinliklerle, sağlıklı yaşam teşvik edilecek hem de ekip ruhunu güçlendireceğiz” dedi. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1208 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
796 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
792 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
772 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
741 kez okundu