Samsun’un Salıpazarı ilçesinde ağaçtan düşerek yaralanan kişi hastaneye kaldırıldı.
Alınan bilgiye göre, Yavaşbey Mahallesi’nde bahçesindeki armut ağacına asmadan üzüm toplamak için çıkan Musa Keleş (67), dengesini kaybederek düştü.
Yaralanan ve yakınlarınca Salıpazarı Devlet Hastanesi’ne götürülen Keleş, buradaki müdahalenin ardından ambulansla Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edildi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026
1
Kuruluş Osman’ın Gonca’sı Belgin Şimşek, sosyal medyada uğradığı linç ve mobbinge karşı harekete geçti
2324 kez okundu
2
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2140 kez okundu
3
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1774 kez okundu
4
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1679 kez okundu
5
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1657 kez okundu